Over

- Video

- Commercials

- Copywriting

- Designs

RECLAME MAN PUR SANG

Creative top talent, TV maker, Componist, Tekstschrijver in hart en nieren.

 

De geboren IJmuidenaar heeft de reclame wereld al op jonge leeftijd ontdekt. Omgeven door computers, muziek instrumenten tekentafels en talloze ideeën kon dat ook niet anders.


Matt wist van jongs af aan dat hij iets toe wilde voegen aan productverkoop en oversteuning wilde geven aan personen en bedrijven die hier behoefte aan hadden.


Matt heeft voor en met bedrijven gewerkt op wereld niveau. Bedrijven zoals grote auto- en sportmerken zijn geen uitzondering. Waar men in bijvoorbeeld China niet kon worden voldaan aan de behoefte werd Matt gebeld om razendsnel een oplossing te bieden. Deze spot-on opdrachten zijn een grote leerschool geweest en bied de basis om op een hoog niveau laag drempelige producten te kunnen aanbieden.


Binnen gestandariseerde modellen heeft Matt een mogelijkheid gevonden om voor elk bedrijf uniek en zeer voordelig professioneel voor de dag te komen.


Terwijl Matt bijvoorbeeld bezig was om voor het NOC*NSF een project af te ronden kwamen de belangrijkste toeleveranciers van de FiFa naar hem toe om de reclame projecten voor de WK in Zuid-Afrika te realiseren. En de productie capaciteit was van dusdanig professionele aard dat de organisatie van Dakar bij hem kwamen voor de kleding van de grotere teams te regelen.


Video reclame is een belangrijke pijler. Reclame campagnes in beeld is tovenarij! Of het nu gaat om de Speed boats voor de NAVO of bijvoorbeeld een brillenzaak in Heemskerk, Matt maakt er een wereld product van.


Neem eens vrijblijvend contact op voor een kennismaking en bespreek in enkele minuten wat wij voor uw bedrijf op korte, en langere termijn kunnen betekenen.

Kenmerken

  • Neemt u mee in de reclamewereld

 

  • Oud is nog steeds goed


  • Regelrecht resultaat


  • Klassiek en toch sportief



Contact is zó gelegd

  • Een mail sturen voor informatie werkt vaak het snelst.


  • Ideeën kunnen worden doorgesproken voor top campagne


  • Sfeer bepalen begint al bij de planning